Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2017 22:57 - Ами сега? На какво да заложа?!
Автор: astroscience2016 Категория: Новини   
Прочетен: 509 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пукнете се от яд: бъдещият премиер на България ми предложи да оглавя едно от три важни ведомства: министерството на земетресенията, националната служба за връзки с извънземните или държавната агенция за черните и белите дупки. 
За шеф на министерството не ставам - много ме е страх от земетресения. Обаче от черни и бели дупки разбирам. Като студентка във Физическия факултет на СУ писах реферат за тях. А що статии сътворих на тази тема като журналистка... Бедна ви е фантазията. Но предполагам, че за споменатата агенция няма да ми се отвори парашутът. Защото преди време в материал за в."Телеграф" намекнах, че България ще има късмет, ако Цецо Цветанов бъде погълнат от черна дупка и изплют от бяла дупка в паралелна вселена. Е,тази творба не видя бял свят. А сетете се поради что. 
Везните клонят към службата за връзки с извънземните. Зелени човечета, лилави червеи, пембени амеби, сиви силициеви членестоноги - всички съм ги изръшкала във вестникарското си творчество. Голям спец съм.
Утре ще отговоря на бъдещия премиер Бойко Борисов, че избирам извънземните. А вие продължавайге да се пукате от яд, че ще работя с велик министър-председател.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: astroscience2016
Категория: Новини
Прочетен: 21595
Постинги: 26
Коментари: 4
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930